Tárca igénylés
A megnyíló oldalon ezt fogod látni:

Az ingyenes Regisztráció után, 3 lehetőség fordulhat elő az Okos Pénztárca rendeltetésszerű használatba vétele előtt.
I. Azonnal megcsinálod az ügyfél azonosítást, vagyis megcsinálod a verifikációs folyamat minden lépését és javadra forditod az okos pénztárca feltöltési lehetőségek közül azt a modót ami számodra most a legkedvezőbb. Így valóra váltva azt, hogy a közösségünk ökoszisztémájában bármely cél elérésére, illetve szolgáltatás, vagy termék megvásárlására legyen lehetőséged, gond és akadály nélkül.
II. Okos Pénztárca igénylést az adataid beküldésével megkezded, de a pénztárcához használni kívánt saját telefonszám beazonosítására rendelkezésre álló 10 percet túllépted. És ezért a „Telefon verifikációs kód” eltűnik a képernyőről.
III. Valamikor, az elmúlt 2018-as és 2023-as év között a regisztráció megkezdésével igényelted, az adataid bekötése álltal, az SCN közösség által használt digitális pénztárcát, de azt követően nem azonosítottad be magadat, az európai uniós törvényeknek megfelelően. Ezért a verifikációs folyamatot most kell befejezned, vagy megcsinálni.
Bármelyik eset legyen igaz a te helyzetedben, a következő fontos lépésként verifikáld magad, és megtudod teremteni a saját digitális pénzedet.
I. Új felhasználó vagy és azonnal meg akarod csinálni a pénztárca igányléséhez szükséges minden lépést?
- A regisztráció megkezdésekor a személyi igazolványodban szereplő, az ott leírt teljes neved add meg!
- Olyan e-mail címet adjál meg ami még nem szerepel az SCN rendszerében.
- A jelszó tartalmazzon kis- és nagybetűt, valamint számot és min. 8 karakter legyen!
- Olvasd el a felhasználói feltételeket, ha egyetértesz velük akkor három kattintással aktiválni tudod a regisztráció gombot.
- Regisztráció gombra kattintva küldd be az adataidat.
- Néhány másodperc múlva megnyíló felületen hozzá tudod kapcsolni az elkészítésre váró digitális pénztárcádhoz használni kívánt saját telefonszámodat egy SMS beküldéssel, ami a telefon verifikációját eredményezi.
- Amennyiben a telefon beazonosítás sikeresen megtörtént, akkor kapni fogsz egy levelet az e-mail fiókodba, ahol egy kattintással azt is verifikálni tudod,
- ekkor automatikusan átirányitásra kerülsz az SCN-es webirodádba.
Ott töltsd fel (1.) a fényképes igazolványod (2.) mindkét oldalát és (3.) a lakcímkártyád fotóját, valamint egy (4.) szelfit amin a kezedbe fogsz egy lapot amin az „SCN” és az aktuális nap dátuma fel van írva és hozzá van fogva az arcképes igazolványod, amit jól láthatóan az arcodhoz közel a kezedben tartasz. (5.) És küldd be egy újabb kattintással a feltöltött dokumentumokat, a verifikációs felületnél alul megtalálható gomb használatával. - Amennyibe ez is sikeresen megtörténik akkor kapni fogsz egy visszaigazoló üzenetet és immár használni is tudod a céljaidnak megfelelően az új digitális pénztárcádat.
- Az okos pénztárca belépési felülete a következő webcímen érhető el:
https://app.smartcryptonote.com/office3
Aki ezen a wbcímen elérhető felületen a „Nincs még fiókom, Regisztrálok” gombra kattintva csatlakozik, vagyis igényli a pénztárcáját, az ajánló nélkül kerül be a rendszerbe! - Az okos pénztárca applikációs formában is letöltötheteted a telefonodra. Azt tudni kell, hogy a jelenlegi SCN androidos app-ban, sem az Apple app-ban, most még, a webes felületen látható minden információ, nem található meg. Arra viszont nagyon jó ez a telefonos app, hogy a CoverNote-kat gyorsan tudjuk küldeni és fogadni a CoverMarket helyszineken.
II. és III. eset is előfordulhat néhány személynél.
Ebben az esetben már túljutottál a regisztrációs felületen az adataid beküldésével, de nem csináltad meg a telefonszám beazonosítást és nem kaptál e-mailt a regisztrációról? Avagy…
Esetleg az fordult elő, hogy 2018-as és a 2025-as év között regisztráltál valamikor, és most akarod (a társadalomban jelen lévő bürokratikus rend szerinti törvényeknek megfelelve,) elvégezni a verifikációt, hogy használni tudd a digitális pénztárca minden funkcióját és a rendszer minden lehetőségét?
Ezek közül bármelyik előfordulhatott, ezért Te még nem tudod használni a Okos Pénztárcát. Van megoldás ezekben az esetekben is, és ilyenkor a következőket kell tenned:
- Nyisd meg a digitális pénztárcádat a web böngésződben, azzal az okostelefonnal, amiben az a telefonszám van amit az új Okos Pénztárcához használni fog, illetve most akarsz hozzákapcsolni.
- Ha úgy akarod akkor asztali géppel, vagy laptoppal is elkezdheted a verifikációs folyamat elvégzését, de az okostelefonra szükséged lesz mindenképpen amikor az irataidat és a szelfit akarod beküldeni, ami a személyed beazonosításához szükséges.
- Ha nincs okostelefonod akkor is igényelhetsz okos pénztárcát, de valakinek a segítségével tudod csak azt aktiválni. Én is szívesen segítek ebben ha itt laksz a közelemben. Vagy megbeszéljük és valamelyik CoverMarket piacnapon találkozunk és ott megcsináljuk a szükséges dolgokat, csak legyen egy aktív mobilszámod ami alkalmas az SMS küldésre.
- Kattints ide és a megnyíló lapon a „Belépés a felhasználói felületre” feliratot fogod látni. Ott írd be a regisztrációkor használt e-mail címet és azt a jelszót amit megadtál a pénztárca használathoz.
- Ha nem emlékszel a belépéshez szükséges jelszóra, akkor kérhetsz egy „Jelszó megújítási kérelmet” a belépési felületen a regisztrációkor használt e-mail címedre.
- Ha a regisztrációnál megadott neved nem egyezik a személyi okmányodban szereplő névvel, akkor a verifikálás előtt jelezd a Supportnak írásban az info@blockchainsolutions.hu e-mail címre.
- Ha Sikerült belépni a felhasználói felületre, akkor a pénztárcához használni kívánt saját telefonszámod beazonosításával kell kezdened a verifikációt és fent az I. pontnál részletezett folyamatot végi kell vinni.
Kattints ide most az ingyenes regisztráció megkezdéséhez, ha
szeretnél egy okos pénztárcát használatba venni >>